Vysvětlíme všechno, co Vás zajímá
Zobrazit pouze dotazy pro téma:
Stačí, když zavoláte na linku oddělení technických průkazů MONETA Auto na čísle +420 224 446 262 a zažádáte o zaslání průkazu. Pošleme Vám ho doporučeně na Vaši adresu.
zobrazit celou odpověďPokud máte zájem nebo je nutné, aby Vaše záležitosti řešila třetí osoba, je třeba nám dodat originál nebo úředně ověřenou kopii listiny, ze které je patrné, že za Vás může tato osoba jednat. Typicky jde o plnou moc, na níž nezapomeňte svůj podpis úředně ověřit (což lze u notáře, na obecních úřadech n ...
zobrazit celou odpověďVaše úvěrová smlouva řádně končí uplynutím sjednané doby. Měsíc před koncem smlouvy od nás dostanete dopis, kde Vám poradíme s dalším postupem a případným doplatkem povinného ručení. Pokud má Váš technický průkaz v držení MONETA Auto, pošleme Vám ho po vyrovnání všech pohledávek obrate ...
zobrazit celou odpověďPro bezproblémové placení měsíčních splátek existuje několik velmi jednoduchých rad:
zobrazit celou odpověďNedoplatek uhraďte jednorázovým příkazem nebo hotovostním vkladem dlužné částky na účet 162453256/0600, variabilní symbol je číslo Vaší smlouvy. Platby poštovními poukázkami nejsou akceptovány. IBAN: CZ61 0600 0000 0001 6245 3256 SWIFT kód: AGBACZPP Při platbě ze zahraničí uveďte variabilní symbol ...
zobrazit celou odpověďV případě prodlení klienta s úhradou dluhu jsme oprávněni zejména úročit dlužnou částku úrokem z prodlení, uplatnit smluvní pokuty a jiné platby související s prodlením, vymáhat dluh, a to i prostřednictvím třetích osob, v krajním případě pak ukončit smluvní vztah s klientem a učinit úvěr okamžitě sp ...
zobrazit celou odpověďZelenou kartu obdržíte při uzavření smlouvy přímo od prodejce vozidla. V případě znehodnocení či ztráty vám novou zelenou kartu vydá příslušná pojišťovna.
zobrazit celou odpověďSamozřejmě můžete. Nejjednodušší je zavolat na Zákaznický servis MONETA Auto na čísle +420 224 446 262 a sdělit svůj zájem o předčasné ukončení úvěrové smlouvy. My vám pošleme potřebné dokumenty, výslednou kalkulaci a poradíme, jak postupovat dál. Pro bezproblémové vyřízení doporučujeme ozvat se nám ...
zobrazit celou odpověďV rámci jednoho kalendářního měsíce můžete datum splatnosti posunout až do 28. dne v měsíci, a to za jednorázový poplatek 500 Kč. O změnu požádejte nejpozději 14 dní před splátkou Zákaznický servis MONETA Auto na čísle +420 224 446 262. Formulář si můžete kdykoli sami stáhnout. Vyplněný a podepsaný ...
zobrazit celou odpověďMůžete, pokud jste spotřebitelem. Pro hladký průběh Vám doporučujeme vyplnit formulář Žádost o částečné splacení úvěru a podat ho do 15 dní před splatností řádné splátky. Na základě vyplněného formuláře Vám sdělíme potřebné údaje pro zaplacení. Poté od nás dostanete nový splátkový kalendář, přičemž d ...
zobrazit celou odpověď