Jaké kroky může MONETA Auto uskutečnit v případě dlužnosti klienta?

V případě prodlení klienta s úhradou dluhu jsme oprávněni zejména úročit dlužnou částku úrokem z prodlení, uplatnit smluvní pokuty a jiné platby související s prodlením, vymáhat dluh, a to i prostřednictvím třetích osob, v krajním případě pak ukončit smluvní vztah s klientem a učinit úvěr okamžitě splatným. Dále jsme oprávněni postoupit dluh jinému subjektu a vždy informujeme registry klientských informací. Za zaslání upomínky je klientovi účtován poplatek až 800 Kč.

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám

Klientská zóna, Vaše služby po ruce

Mějte přehled nad svými smlouvami a vyřešte změny na pár kliknutí. Mimořádné splátky, změny na vozidle, nahlášení pojistné události i přístup k elektronicky podepsaným dokumentům.