Ombudsman pro klienty
Pavel Sedlář
Vystudoval finance na Fakultě financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze. Od roku 2002 pracuje v bankovnictví, kde se věnoval zejména kontrolním funkcím v interním auditu, řízení rizik, či obezřetnostnímu dohledu nad bankovním sektorem České republiky. Postupně působil v ČSOB, Komerční bance, Hypo stavební spořitelně a následně pak v bankovním dohledu České národní banky.
V únoru 2024 nastoupil na pozici ředitele compliance společnosti MONETA Money Bank a je tak odpovědný za zajištění fungování členů Skupiny MONETA v souladu s právními požadavky a etickými standardy. Zároveň se stal Ombudsmanem pro klienty Skupiny MONETA.

Jak řešíme Vaše podněty
Ombudsman pro klienty a jeho tým řeší především podněty, které již prošly standardním procesem vyřízení reklamace či stížnosti. Dále do jeho působnosti patří některé další specifické případy, např. stížnosti eskalované k regulátorům a stížnosti, jejichž předmětem je vysoká finanční částka.
Nezávislé rozhodování
Úzce spolupracuje s ostatními odděleními napříč společnostmi MONETA, má přístup ke všem informacím a rozhoduje vždy nezávisle.
Hledání příčin a řešení
Vedle vhodného řešení dané situace hledá ombudsman samotné příčiny vzniku problematických situací a navrhuje mechanismy k jejich odstranění.
Výsledek a postup
Ombudsman Vás o výsledku Vašeho podání bude informovat nejpozději do 30 dnů. Ve složitějších případech Vás do 30 dnů bude informovat o dalším postupu.
Jak kontaktovat Ombudsmana pro klienty
Výroční zprávy
- Výroční zpráva Ombudsmana pro klienty za rok 2023PDF, 0,6 MB
- Výroční zpráva ombudsmana pro klienty za rok 2022PDF, 0,36 MB
- Výroční zpráva ombudsmana pro klienty za rok 2021PDF, 0,83 MB
- Výroční zpráva ombudsmana pro klienty za rok 2020PDF, 1,79 MB
- Výroční zpráva Ombudsmana pro klienty za rok 2019PDF, 3,19 MB
- Výroční zpráva Ombudsmana pro klienty za rok 2018PDF, 0,13 MB
- Výroční zpráva Ombudsmana pro klienty za rok 2017PDF, 0,85 MB
- Výroční zpráva Ombudsmana pro klienty za rok 2016PDF, 1,29 MB
- Výroční zpráva Ombudsmana pro klienty za rok 2015PDF, 0,66 MB
- Výroční zpráva Ombudsmana pro klienty za rok 2014PDF, 0,11 MB