Spustili jsme novou Klientskou zónu
Najdete zde přehled a historii všech Vašich smluv, elektronicky podepsanou smluvní dokumentaci, QR kód splátky a mnoho dalšího.

Co všechno vyřešíte v Klientské zóně
Klientská zóna Vám přináší větší pohodlí a kontrolu nad Vašimi službami. Pro přihlášení do Klientské zóny můžete využít několik možností bezpečného přihlášení včetně Bank iD.
Změny ve smlouvě
Vyřešíte změny ve smlouvě, jako například datum splátky, předčasné splacení nebo mimořádnou splátku.
Změny údajů
Převedete smlouvu na jiného klienta/osobu a nahlásíte jakékoliv změny osobních či obchodních údajů.
Změny na vozidle
Zaznamenáte veškeré změny na vozidle, jako například změna barvy vozu nebo přestavba vozu.
Tisk dokumentů
Povolíte možnost řízení třetí osobou nebo řízení v zahraničí a zároveň je i vytisknete, stejně jako třeba bílou kartu.
Pojistné události
Prostřednictvím Klientské zóny nahlásíte také pojistnou událost nebo odebrání pojištění.
Veškeré smlouvy
Najdete zde veškerou elektronicky podepsanou smluvní dokumentaci.
Co nabízíme
Nové vozy
Splňte si sen o svém novém autě. Financujte vybraný vůz úvěrem a můžete v něm rovnou odjet.
Elektromobily
Podpoříme Vaše odpovědné chování k životnímu prostředí zvýhodněnou úrokovou sazbou.
Ojeté vozy
Půjčíme Vám na koupi vozu od známého, na inzerát i od zaměstnavatele.
Motocykly
S naší půjčkou můžete ihned odjet na svém vytouženém motocyklu.
Máte dotaz nebo hledáte informaci o Vaší smlouvě
Veškeré informace na jednom místě
Zjistěte informace o svých dokumentech rychle a online.
Zeptejte se na telefonním čísle
Volejte na číslo 224 446 262 v čase Po–Pá 08:00–17:00.
Přehled konzultantů
Naši finanční konzultanti Vám rádi pomohou.
Odklad splátek
Všechny informace k odkladu splátek naleznete na jednom místě.
Všechny informace k odkladu splátek naleznete na jednom místě.
Vyhledávání vozů podle VIN
Ověřte si, zda vozidlo, které chcete zakoupit, není v současné době financováno společností MONETA Auto.
Hlášení pojistné události
V případě pojistné události prosím vyplňte tento formulář.
Poradna
Odpovědi na často kladené otázky.
Řešení stížností
Pokud nejste spokojeni se službou, jednáním nebo obchodními podmínkami.
Na co se často ptáte
Pro bezproblémové placení měsíčních splátek existuje několik velmi jednoduchých rad: Pravidelné měsíční splátky plaťte trvalým příkazem. Prosíme, ...
Samozřejmě můžete. Nejjednodušší je zavolat na Zákaznický servis MONETA Auto na čísle +420 224 446 262 a sdělit svůj zájem o předčasné ukončení ...
Stačí, když zavoláte na linku oddělení technických průkazů MONETA Auto na čísle +420 224 446 262 a zažádáte o zaslání průkazu. Pošleme Vám ho ...
V rámci jednoho kalendářního měsíce můžete datum splatnosti posunout až do 28. dne v měsíci, a to za jednorázový poplatek 500 Kč. O změnu požádejte ...
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.