Od 8:00 do 18:00

800 10 30 50

Napište nám

Pomocí následujícího formuláře můžete kontaktovat náš zákaznický servis.

Chcete se nás na něco zeptat?

Podívejte se, jestli nenajdete odpověď na svůj dotaz v Častých dotazech.

V případě, že se jedná o reklamaci či stížnost, přejděte prosím na stránky MONETA Money. Pokud nejste spokojeni s řešením Vaší stížnosti či reklamace, obraťte se na ombudsmana pro klienty.

Prosím zkontrolujte zadání červeně označených polí.
Povinné položky jsou tučné a s hvězdičkou
Na tuto adresu Vám bude zaslána odpověď.

Vylněním následujících údajů nám pomůžete vyřešit Váš dotaz kvalitněji a rychleji.

Zadejte své telefonní číslo, na kterém Vás můžeme kontaktovat. (Příklad: 602123456)
Zadejte číslo Vaší úvěrové/leasingové smlouvy
Zadejte své rodné číslo (Příklad: 805412/0118) nebo IČ bez mezer (Příklad: 10037040)
Souhlasím, aby mě zaměstnanci GE Money Auto, s. r. o., IČ 60112743, kontaktovali na uvedeném telefonním čísle nebo emailové adrese. Zadané údaje budou uchovány maximálně po dobu jednoho měsíce. K dodržování zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů nedoporučujeme prostřednictvím otevřené emailové komunikace provádět jakékoliv úkony ani sdělovat žádná konkrétní data jako: jména, čísla smluv, rodná čísla, IČ, adresy, jakékoli informace týkající se konkrétní smlouvy apod. Pokud si přejete sdělit informaci spadající do této kategorie, odpovíme Vám listovní poštou a to nejpozději do 30 dnů od zadání Vašeho požadavku.

Poradna

Jak si vybrat nový vůz?
Co je nutné po podpisu smlouvy?
Jak postupovat při konci smlouvy?

Rady a tipy

Časté dotazy

Mohu částečně doplatit úvěr?
Co mám dělat, když mi skončí
platnost technické kontroly?

Časté dotazy

Dokumenty ke stažení

Provedení změny ve smlouvě
Potvrzení o výši příjmu
Oznámení pojistné události

Dokumenty ke stažení