Od 8:00 do 18:00

800 10 30 50

Napište nám

Pomocí následujícího formuláře můžete kontaktovat náš zákaznický servis.

Chcete se nás na něco zeptat?

Podívejte se, jestli nenajdete odpověď na svůj dotaz v Častých dotazech.

V případě, že se jedná o reklamaci či stížnost, přejděte prosím na stránky Řešení stížností. Pokud nejste spokojeni s řešením Vaší stížnosti či reklamace, obraťte se na ombudsmana pro klienty.

Prosím zkontrolujte zadání červeně označených polí.
Povinné položky jsou označeny hvězdičkou
Na tuto adresu Vám bude zaslána odpověď.

Vylněním následujících údajů nám pomůžete vyřešit Váš dotaz kvalitněji a rychleji.

Zadejte své telefonní číslo, na kterém Vás můžeme kontaktovat. (Příklad: 602123456)
Zadejte číslo Vaší úvěrové/leasingové smlouvy
Zadejte své rodné číslo (Příklad: 805412/0118) nebo IČ bez mezer (Příklad: 10037040)
Souhlasím, aby mě zaměstnanci Moneta Auto, s. r. o., IČ 60112743, kontaktovali na uvedeném telefonním čísle nebo emailové adrese. Zadané údaje budou uchovány maximálně po dobu jednoho měsíce. K dodržování zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů nedoporučujeme prostřednictvím otevřené emailové komunikace provádět jakékoliv úkony ani sdělovat žádná konkrétní data jako: jména, čísla smluv, rodná čísla, IČ, adresy, jakékoli informace týkající se konkrétní smlouvy apod. Pokud si přejete sdělit informaci spadající do této kategorie, odpovíme Vám listovní poštou a to nejpozději do 30 dnů od zadání Vašeho požadavku.

Odesláním formuláře udělujete Souhlas se zpracováním osobních údajů1 a Souhlas s nešifrovanou komunikací2 

1 Souhlasím, aby Moneta Auto, s. r. o., IČ 60112743, dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, zpracovávala mnou uvedené údaje včetně telefonního čísla a e-mailu pro účely komunikace týkající se zadaného požadavku. Beru na vědomí, že pokud nejsem klientem Moneta Auto, s.r.o., budou takto zadané osobní údaje uchovány po dobu nezbytnou pro vyřešení požadavku. Více informací o zpracování osobních údajů - Informace o zpracování osobních údajů v MONETA Auto.

2 Souhlasím s nešifrovaným přenosem osobních údajů a informací podléhajících obchodnímu tajemství elektronickými zprávami (formou e-mailu či SMS zprávy) za účelem a po dobu nezbytnou pro vyřešení mnou zadaného požadavku.

 

Poradna

Jak si vybrat nový vůz?
Co je nutné po podpisu smlouvy?
Jak postupovat při konci smlouvy?

Rady a tipy

Časté dotazy

Mohu částečně doplatit úvěr?
Co mám dělat, když mi skončí
platnost technické kontroly?

Časté dotazy

Dokumenty ke stažení

Provedení změny ve smlouvě
Potvrzení o výši příjmu
Oznámení pojistné události

Dokumenty ke stažení